La Unió Esportiva Costa Brava deixa de ser propietat de la família Tarragó - Alsina

11/11/2021 Esports - Carlos Ribas


Oriol Alsina i Isabel Tarragó deixen de ser els propietaris de la UE Costa Brava. (Foto: oriolalsina.com).

Oriol Alsina i Isabel Tarragó deixen de ser els propietaris de la UE Costa Brava. (Foto: oriolalsina.com).

La Unió Esportiva Costa Brava deixa de ser propietat d'Isabel Tarragó i Oriol Alsina. El club, que milita a la Primera Federació del futbol espanyol i juga els seus partits com a local a l'estadi municipal de Palamós, ho ha explicat a través d'un comunicat. Els fins ara propietaris han arribat a un acord amb una empresa privada que després de comprar un paquet d'accions passa a tenir el control de l'entitat. El canvi de propietat, però, no afectarà als treballadors del club però sí que promourà una restructuració esportiva del primer equip.

La trajectòria esportiva d'aquest club, anomenat Unió Esportiva Llagostera fins aquest any, va estretament lligada al matrimoni format per Isabel Tarragó i Oriol Alsina. Tarragó ha estat fins ara la presidenta i Alsina, el coordinador esportiu i entrenador. Junts van portar un club de la localitat de Llagostera fins a la Segona Divisió A. Ja aleshores, l'equip va jugar a Palamós. Ho va fer durant tres temporades entre els anys 2014 i 2017, dues campanyes a la Segona Divisió A i una a la Segona B. Confirmat l'ascens a la Primera Federació, el club necessitava unes instal·lacions ajustades a la normativa d'aquesta categoria. En aquest sentit va negociar per traslladar-se a Torroella i l'Estartit, però finalment no hi va haver acord i Palamós quedava com l'alternativa més clara. Després vindria el canvi de nom. De Llagostera a Costa Brava. I ara, el de propietaris. Isabel Tarragó i Oriol Alsina han venut a una empresa privada que a partir d'ara gestionarà el club. Al capdavant de la nova propietat hi ha Carlos Sánchez, un empresari barceloní, que s'havia incorporat al cos tècnic des de l'estiu. Està previst que també assumeixi la banqueta en les properes setmanes. Isabel Tarragó continuarà sent la presidenta i Oriol Alsina serà director esportiu mentre medita si canvia d’aires un cop s’acabi la temporada.



Totes les notícies:

Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...