21/12/2023 Cultura - Carlos Ribas
Marc Boix, amb les dues parts de la novel·la 'Li diran GALileu'.
L'activista cultural palamosí Marc Boix presenta avui a Sant Joan el llibre 'Li diran GALileu II. De fuster a rabí'. Es tracta de la segona part d'un projecte literari basat en figures de l'evangeli que ha dividit en dos volums. En aquesta continuació Jesús agafa ja un protagonisme central en la història, que compta també amb personatges com Maria Magdalena, els apòstols o Josep i Maria. La presentació comença a dos quarts de vuit del vespre, al local polivalent de la plaça de Mossèn Gumersind i anirà a càrrec de Joan Torras.
'De fuster a rabí' es basa en la vida adulta de Jesús i com aquest passa de treballar de fuster a convertir-se en un profeta que mobilitza seguidors i acaba, sense pretendre-ho, creant una nova doctrina.
La presentació de 'Li diran GALileu II. De fuster a rabí' de Marc Boix, es farà a dos quarts de vuit del vespre a la sala polivalent de la plaça de Mossèn Gumersind, a Sant Joan.
Notícies relacionades: