Roser Castillo (CN Palamós) guanya 4 medalles al Campionat d'Espanya màsters

20/02/2024 Esports - Jordi Rodríguez


La nedadora del Club Natació Palamós, Roser Castillo, aquest cap de setmana a Pontevedra. (Foto: Club Natació Palamós).

La nedadora del Club Natació Palamós, Roser Castillo, aquest cap de setmana a Pontevedra. (Foto: Club Natació Palamós).

La nedadora Roser Castillo, del Club Natació Palamós i que competeix en la categoria de més grans de 70 anys, ha guanyat 4 medalles en el darrer Campionat d'Espanya màsters que s'ha fet a Pontevedra aquest mes de febrer. Castillo s'ha proclamat campiona d'Espanya en els 200 i els 400 metres estils, s'ha fet amb la medalla de plata en els 100 estils, i amb la de bronze en els 50 lliures.

Aquest campionat estatal Open d'hivern va comptar amb la participació de 161 clubs, amb un total de 1.329 nedadors. En la prova dels 200 estils, a més de la medalla d'or, Roser Castillo també va establir un nou rècord de Catalunya en la seva categoria, amb un crono de 4'32''67. En l'altra prova que va guanyar, els 400 estils, el temps que va invertir va ser de 9'39''32. Per guanyar la plata dels 100 estils va necessitar 2'03''84, mentre que en els 50 lliures va aturar el crono en 45''88.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...