Comencen les inscripcions del curs de noves tecnologies per a la gent gran

28/04/2025 Societat - Jordi Rodríguez


El curs de noves tecnologies per a la gent gran començarà el 14 de maig. (Foto: Ajuntament de Palamós).

El curs de noves tecnologies per a la gent gran començarà el 14 de maig. (Foto: Ajuntament de Palamós).

Des d'avui dilluns està oberta la inscripció pel curs avançat de noves tecnologies adreçat a la gent gran de Palamós. És una formació gratuïta adreçada a persones de 60 anys o més, empadronades al municipi, i els ensenyarà com moure's per internet i fer recerques i tràmits telemàtics. Les classes es faran al local municipal de la gent gran, al carrer del President Macià, tots els dimecres entre el 14 de maig i el 4 de juliol. L'horari serà de dos quarts de 4 a les 6 de la tarda.

Aquesta formació digital facilitarà a la gent gran saber, per exemple, què ha de fer per anar a un lloc determinat, o, simplement, quin temps farà. També ensenya a desar i compartir material digital, com ara fotos o vídeos, o a fer servir aplicatius per a les gestions mèdiques o del banc. La digitalització també té el seu vessant d'oci, amb l'accés a música, pel·lícules i llibres. El curs avançat de noves tecnologies també mostra com fer-ne ús. Aquesta formació gratuïta és una iniciativa de la regidoria de Gent Gran de l'Ajuntament de Palamós. Yolanda Aguilar, del grup del PSC, és la seva responsable.



Les inscripcions al curs avançat de noves tecnologies per a persones de 60 anys i més comencen, com dèiem, avui mateix. Es poden fer per telèfon trucant al 972 31 20 24, o presencialment a la regidoria de Gent Gran, a la Casa Montaner.


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...